مزاياي فروش آنلاين خودرو

خريد و فروش خودرو

مزاياي فروش آنلاين خودرو

۱۲۰ بازديد

مزاياي فروش آنلاين خودرو چيست؟

برخي از فروشنده ها زماني كه خودروي خود را مي فروشند به اين فكر مي كنند كه آيا بايد هزينه اي را براي تبليغات در روزنامه ها يا مجله هاي خودرو پرداخت كنند يا آن را در سايت هاي آنلاين ثبت كنند. مزاياي فروش آنلاين شامل كاهش هزينه هاي فروش، تعداد مشتري هاي بيشتر، و عدم نياز به چانه زني از سوي خريدار مي باشد. اگر خريدار نمي خواهد هزينه ذكر شده براي يك خودرو بپردازد مي تواند از مناقصه صرف نظر كند.

زماني كه فروشنده قصد فروش خودرويي را دارد بايد موارد متعددي نظير اطلاعات خودرو، نحوه نگارش آگهي و شرايط فروش آنلاين را در نظر بگيرد.

خريد و فروش خودرو

مزاياي فروش آنلاين خودرو

فروش خودرو به صورت آنلاين داراي مزاياي متعددي مي باشد. فهرست زير ليستي از مزاياي فروش آنلاين را نشان مي دهد:

-         هزينه تبليغات كمتر مي باشد.

-         آگهي در معرض ديد افراد بسياري قرار مي گيرد.

-         با استفاده از كليدواژه هاي ثبت شده پيدا كردن خودرو براي خريدار آسان تر شده و اين بدين معناست كه فروشندگان مي توانند به راحتي به خريداران خاص دسترسي داشته باشند.

-         فروش آنلاين خودرو براي خريدار و فروشنده استرس كمتري دارد.

-         براي كساني كه به طور مداوم خودروهاي خود را مي فروشند، قرار دادن آگهي نيازمند زيرساخت تجاري زيادي نمي باشد.

آمادگي هاي لازم پيش از فروش خودرو به صورت آنلاين

فروشندگان زماني كه خودرويي را به صورت آنلاين مي فروشند چند مورد نظير ثبت خودرو در سايت و ارائه اطلاعات نظير تصاوير را بايد انجام دهند. آنها بايد آگهي را مديريت كرده و شرايط را براي فروش آماده سازند. موارد زير مراحل فروش خودرو را نشان مي دهند:

1.       ثبت آنلاين

يك دو خودرو  12khodro.com داراي فرايند ثبت نام ساده و سريع مي باشد. اين فرايند بسيار آسان بوده و شامل ارائه اطلاعات تماس مي باشد. يك دو خودرو12khodro.com تمام اطلاعات فروشنده را به طور محرمانه در سروري ايمن ذخيره مي كند. فروشندگان بايد حساب كاربري ايجاد كرده و با استفاده از نام كاربري و رمز عبور وارد سيستم فروش شوند. اين امر آنها را قادر به تراكنش ايمن مي سازد.

2.       عكس بگيريد

بعد از ثبت نام، فروشنده بايد چندين عكس را در آگهي قرار دهد و توصيه مي شود دو عكس از داخل خودرو و دو عكس از بدنه خودرو را در وب سايت قرار دهيد. تصاوير صفحه كيلومتر و تصاويري از لكه ها يا ساير ايرادات موجود نيز بايد در وب سايت قرار داده شوند. براي ايجاد اطمينان به دليل اينكه خريداران نمي توانند خودرو را از نزديك مشاهده كنند، بهتر است كه عكس هاي متعددي از خودرو گرفته و آنها را در آگهي قرار دهيد. عكس ها منجر به ايجاد حس اطمينان از خودرو مي گردند. به خاطر داشته باشيد كه تصاوير بايد ايرادات خودرو را نيز نشان دهند تا خريدار بتواند تصميم گيري مناسبي در مورد خودرو داشته باشد. در حين عكاسي فروشندگان بايد خودرو را در محيط پرنوري قرار داده و خودرو بايد تمام فريم عكس را پر كند. از دور عكاسي نكنيد.

3.       قيمت عادلانه اي را براي خودروي خود تعيين كنيد.

قبل از فروش، فروشنده بايد در مورد قيمت خودرو با استفاده از بررسي ساير آگهي ها براي خودروهاي مشابه تحقيق كند. فروشندگان مي توانند از آگهي هاي موجود در روزنامه نيز براي قيمت گذاري خودروي خود كمك بگيرند.

4.       ايجاد آگهي در سه مرحله

اكنون فروشنده فرصت فروش خودروي خود را در آگهي عادي يا مزايده دارد. بعد از تصميم گيري در مورد فروش، فرد بايد توضيحات خودرو در در گام اول در آگهي قرار دهد كه اين توضيحات شامل برند، مدل، سال و وضعيت خودرو و ساير اطلاعاتي مي باشد كه مي توانند در تصميم گيري خريدار كمك كنند. فروشنده بايد قيمت قابل قبولي را بر اساس تحقيقات پيشين تعيين كند.

در گام دوم، فروشنده مي تواند خودرو و شرايط آن را به زبان خود بيان كرده و مي تواند همچنين امكانات خودرو را نيز ذكر كند.

سومين گام، آپلود 5 عكس از خودرو مي باشد كه پيشتر گرفته شده اند.

توجه: بعد از قرار دادن آگهي در وب سايت يك دو خودرو 12khodro.com، مديران سايت آگهي را بررسي كرده و در صورتي كه آگهي مغايرتي با قوانين وب سايت نداشته باشد آن را در وب سايت درج مي كنند.

در ساعات اوليه، آگهي فقط براي كاربران خاص وب سايت يك دو خودرو 12khodro.com قابل نمايش خواهد بود كه افراد و تاجران حرفه اي خودرو مي باشند. بعد از گذشت يك ساعت، تمام كاربران و بازديدكنندگان از وب سايت يك دو خودرو 12khodro.com مي توانند خودروي شما را مشاهده كرده و با شما تماس بگيرند. هيچ محدوديتي در تعداد نمايش آگهي وجود ندارد.

5.       مديريت آگهي

بعد از مشاهده شدن آگهي توسط افراد، فروشنده ها بايد تماس هاي خريداران و سوالات آنها را پاسخ دهند. فروشندگان همچنين مي توانند بعد از درج آگهي نيز اطلاعات آگهي را تغيير دهند. فهرست زير نحوه مديريت بهينه آگهي را نشان مي دهد.

مشاركت

با مشاركت با خريداران علاقمند به آگهي، فروشندگان مي توانند از طريق ايميل يا تلفن با يكديگر در ارتباط بوده و خريد و فروش موفقيت آميزي را انجام دهند. راستگويي و پاسخگو بودن به سوالات خريداران مي تواند اعتماد خريدار را جلب كند. توجه نماييد كه آدرس ايميل و شماره تماس درج شده صحيح باشند. ايميل خود را به طور روزانه چك كرده و به سوالات افراد در مورد خودرو پاسخ دهيد. فروشندگاني كه سوالاتي را از خريداران دارند نيز نبايد در پرسيدن سوالات خود تامل كنند.

اصلاح قيمت

اگر آگهي با تماس تلفني يا بازديد مناسبي مواجه نشد، فروشندگان مي توانند قيمت را تغيير دهند. زماني كه تخفيفي را براي خودرو تعيين مي كنيد، زمان باقي مانده از آگهي و اينكه آيا آگهي در معرض ديد افراد قرار گرفته است را نيز بررسي نماييد.

چگونه از يك دو خودرو 12khodro.com استفاده كنيم

يك دو خودرو  12khodro.com  روشي را براي خريداران و فروشندگان خودرو به منظور خريد و فروش آسان ارائه مي دهد. فرايند ثبت نام آنلاين در يك دو خودرو 12khodro.com پيشتر توضيح داده شدند.يك دو خودرو 12khodro.com همچنين ابزارهايي را براي كمك به موفق تر بودن فروش با قرار دادن آگهي در معرض افراد خاص براي فروشندگان ارائه مي دهد و همچنين افراد مي توانند بعد از درج آگهي نيز اطلاعات خودرو را در وب سايت يك دو خودرو 12khodro.com  تغيير دهند.

بيمه خودرو

كاربران مي توانند از مركز بيمه يك دو خودرو 12khodro.com نيز بهره مند شوند كه آنها را قادر به ارتباط با شركت هاي بيمه ساخته و افراد مي توانند از تخفيف بيمه و ساير خدمات بهره مند شوند.

 

به خاطر داشته باشيد كه قبل از فروش خودرو در يك دو خودرو 12khodro.com در مورد اطلاعات لازم براي درج آگهي، نحوه ارتباط با خريداران و نحوه مديريت مسائل بعد از فروش اطلاعاتي كسب نماييد. اين امر منجر به بهره مندي از بيشترين مزاياي فروش آنلاين مي گردد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.