پرستاري از كودك در منزل

خريد و فروش خودرو

پرستاري از كودك در منزل

۹ بازديد
پرستاري از كودك در منزل

براي تمام ما امكان دارد بنا به دلايل مختلف از قبيل برنامه ريزي كاري ، سفر و همچنين اتفاق‌هاي پيش‌بيني نشده مجبور شويم از پرستاري از كودك در منزل استفاده نماييم و از او بخواهيم در ساعاتي كه نمي‌توانيم كنار كودك مان باشيم، مسئوليت مراقبت و نگهداري از كودك را برعهده پرستار كودك بگذاريم.

اين اتفاق اگر به نظرتان يك اتفاق ساده و معمولي به نظر برسد اما در سراسر دنيا ويژگي‌هايي براي يك پرستار كودك خوب و موفق تعريف شده است ،ويژگي‌هايي كه دانستن آن موجب انتخاب يك پرستار كودك خوب و شايسته براي نگهداري از كودكتان مي‌شود.

برخي پرستاران كودك در منزل با گذراندن دوره‌هاي آموزش كودكياري مهارت‌هاي خود را در تربيت كودكان و نحوه‌ي برخورد با آن‌ها در شرايط مختلف بالا برده‌اند و به‌خوبي مي‌توانند با انجام بازي‌هايي مناسب با سن كودك شما، خلاقيت كودك را ارتقا دهند. برخي ديگر از پرستاران در حين ارائه‌ي خدمات مراقبتي از كودك، آموزش‌هايي از قبيل نقاشي، موسيقي و زبان و… به كودك مي‌دهند كه سبب افزايش قيمت پرستار بچه در منزل خواهد شد.

بيشتر خانواده ها ترجيح مي دهند براي پرستاري از كودك در منزل خود با يك نفر در ارتباط باشند كه ارائه دهندگان خدمات پرستاري از كودك در منزل مي توانند گزينه اي خوبي براي آنها باشند، به خصوص براي نگهداري از نوزادان. والديني كه به صورت تمام وقت كار مي كنند ممكن است برنامه هايشان به گونه اي باشد كه مجبور شوند فردي را براي نگهداري و پرستاري از كودك خود در منزل استخدام كنند. مديريت زمان، رسيدگي به سفرهاي كاري و پرستاري از كودك بدون كمك گرفتن از فردي در منزل غير ممكن به نظر ميرسد.

اگر به دنبال يك پرستار كودك در منزل  هستيد ، به دنبال شركت هاي داراي مجوز دولتي باشيد . زير شما از همه لحاظ بايد اطمينان خاطر داشته باشيد از پرستار كودك خود و همچين شما بايد بدانيد كه اگر پرستار كودك بيمار شود يا نتواند سر كار بيايد، فردي قابل و مورد اعتماد جايگزين او خواهد شد.

پرستار كودك فردي است كه نگهداري كودك را داخل يا خارج از منزل انجام مي دهد و گاهي برخي از كارهاي منزل كه در ارتباط با نگهداري كودك باشد را انجام ميدهد. معمولا والدين نمي توانند در طول روز بر عملكرد پرستار نظارت داشته باشند. ساعات كاري يك پرستار كودك در يك هفته بين 40 تا 60 ساعت است. در بيشتر مراكز نگهداري كودك پرستاران بايد تا حدي براي نگهداري كودكان آموزش ديده باشند، اما همه ي مراكز اين گونه نيستند.

بستن قرارداد
هنگامي كه  ميخواهيد از شركت هاي ارائه دهنده خدمات پرستاري از كودك در منزل يك نفر را استخدام كنيد، قرارداد مشخصي تنظيم كنيد كه در آن وظايف و كار مورد انتظار، ساعت هاي كاري، دستمزد، تعطيلات با پرداخت حقوق و زمان هاي بيماري مشخص شده باشد. قوانين مربوط به والدين را نيز به اين قرارداد اضافه كنيد.

علائم هشدار
اگر احساس ميكنيد با كودكتان بد رفتاري ميشود، به دنبال نشانه هاي زير باشيد:
1- مراقب به شما دروغ گفته يا از شما دزدي كرده است.
2- مراقب به سوالاتي كه راجع به كارهاي روزانه از او مي پرسيد جواب نمي دهد.
3- هنگامي كه به خانه مي آييد متوجه مي شويد كه مراقب كودكتان يا وظيفه پرستاري از كودك شما را به درستي انجام نداده است.

 

پرستاري از كودك در منزل با ما آرامش ،امنيت و سلامتي را تجربه كنيد
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد