خودرو هاي ارزان

خريد و فروش خودرو

خودرو هاي ارزان

۸۹ بازديد

 12khodro.com

توليدكنندگان اغلب با ارائه‌ي سطح جديدي از خودروها در نمايشگاه‌هاي مختلف و ايجاد وسوسه خريد در مشتريان نه تنها فروش خود را حفظ مي‌كنند بلكه آن را ارتقا نيز مي‌بخشند. اين نمونه‌هاي ارزان علاوه بر كاهش مصرف سوخت‌هاي فسيلي نسبت به نمونه‌هاي گران، سازگارتر نيز هستند. براي رسيدن به خودروهاي ارزان معمولاً امكانات جانبي اين نوع از خودروها را كم مي‌كنند. و به اين خاطر است كه در اين خودروها راحتي كمتري احساس مي‌شود. اما پايين آمدن قيمت به‌خودي‌خود عامل بسيار مهمي در افزايش فروش اين نوع خودروها است.

 

يكي از مشكلات اساسي در بازار اين خودروها ظاهر نه چندان مناسب اين آنهاست. از طرف ديگر پيشنهادهاي مختلف براي يك موتور بهتر، گارانتي كامل‌تر و برندي جديد با همان مقدار پول، بيشتر مشتريان بالقوه را به خود جذب مي‌كند. ما ياد گرفته‌ايم انتخاب يك ماشين ارزان ريسك‌هاي زيادي دارد ولي وقتي صحبت از چند برند جديد است انتخاب كردن با ريسك كمتري مي‌تواند همراه باشد.

براي ورود به بازار خريد و فروش خودرو اينجا كليك كنيد

 

اقتصادي‌ترين ماشين‌ها

ماشين‌هاي جديد نسبت به ماشين‌هاي رايج، از لحاظ مالي به‌كلي متفاوت هستند. به‌عنوان مثال در انگلستان با 6000 پوند صاحب يكي از اين ماشين‌ها خواهيد شد. به‌طوركلي اين مدل‌ها براي يك سري از انتظارات متفاوت به وجود آمده‌اند. و گزينه هاي مناسبي براي خريد خودرو به شمار مي روند

اين بررسي به‌طوركلي در بسياري از خودروهاي به‌روز دنيا مشخص مي‌كند كه آيا عنوان ارزان‌ترين خودروهاي دنيا ارزش توجه دارد يا نه؟

بازار خريد و فروش خودرو

رنو/داچيا ساندرو (Dacia Sandero)
اين خودرو در كلاس ساب كامپكت (سوپرميني) توسط يكي از زيرمجموعه‌هاي شركت رنو به نام داچيا در سال 2007 توليد شده است. طراحي آن خودروهاي موتور جلو-محور جلوبوده طول آن در حالت طبيعي 4020mm و عرض آن در حالت طبيعي 1746mm و ارتفاع آن در حالت طبيعي 1534mm است. سيستم جعبه‌دنده‌ي آن ۵ دنده به‌صورت دستي است. قيمت اين خودرو در انگليس 5995 پوند است.


قرار است نسل قبلي داچيا ساندرو، به‌زودي با نام رنو ساندرو در ايران توليد شود. اين خودروي جديد برخلاف تندر ۹۰ طراحي بهتري داشته و با داشتن زواياي گرد و منحني در بدنه، برعكس تندر ۹۰ از ظاهر نسبتا جذابي برخوردار و همچنين فضاي داخلي بيشتري نسبت به آن دارد.

 

رنو توئيزي ( Renault twizy)
خودرويي الكتريكي است كه در سال 2009 در نمايشگاه خودروي فرانكفورت به‌عنوان يك خودروي مفهومي معرفي و در سال 2012 به توليد رسيد و در همان سال به‌عنوان پرفروش‌ترين خودروي برقي اروپا شناخته شد.

اكنون توئيزي در اسپانيا مونتاژ مي‌شود. قيمت اين خودرو در انگليس 8895 پوند است.

 

داچيا لوگان، يا همان تندر ۹۰ نسل جديد (Dacia logan)
اين خودرو به‌عنوان جانشين Dacia 1300 كه مدل رومانيايي اتومبيل رنو ۱۲ فرانسه بود طراحي گرديد و از سال 2012 به بعد توليد نسل دوم آن آغاز شد. قيمت نسل دوم اين خودرو در انگليس 6995 پوند است.

 

 

پرودوا (Perodua myvi)
اين خودرو از سال 2005 توسط توليدكننده مالزيايي پرودوا توليد شد. طراحيان با همكاري تيوتا (دايهاتسو) و بر پايه مدل دايهاتسو بوون صورت گرفت. قيمت اين خودرو در انگليس 6999 پوند است.


سوزوكي سلريو (Suzuki celerio)
اين خودرو در سال 2013 در نمايشگاه بين‌المللي تايلند به‌عنوان يك خودروي مفهومي معرفي و در سال 2014 با همكاري ماروتي سوزوكي در هند و سوزوكي موتور تايلند توليد شد. قيمت اين خودرو در انگليس 6999 پوند است.

 

اگر از لحاظ مالي محدوده‌اي بزرگتر از خودروهاي بالا را در نظر بگيريم قيمتي كمتر از 8500 پوند، مي‌توان به اين خودروها جالبي رسيد.
اوپل كارل/واكسهال ويوا
پروتون Savvy
سئات Mii
پژو 108
كيا پيكانتو
سيتروئن C1
MG3

 

بازار خريد و فروش ماشين :            www.12khodro.com

 


تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد