روش هاي افزايش سرعت سايت

خريد و فروش خودرو

روش هاي افزايش سرعت سايت

۷ بازديد
كاربرها در اينترنت به سايت‌هايي كه با سرعت كمي بارگذاري مي شوند علاقه اي ندارند و ممكن است از اين سايت ها خارج شوند و به سايت ديگري مراجعه كنند. كه اين خود يكي از مهمترين فاكتور هاي تاثير گذار در سئو سايت مي باشد .بنابراين سرعت بارگذاري وب سايت يكي از فاكتورهاي رنكينگ موتورهاي جستجو محسوب مي شود و در صورتي كه بتوانيد سايتي با سرعت بالا به كاربران خود ارائه نماييد رتبه بهتر و بالاتري در موتورهاي جستجو خواهيد داشت و سرعت وب سايت در سئو سايت و بهينه سازي سايت موثر خواهد بود. يكي از دلايل محبوبيت موتور جستجوي گوگل نسبت به ساير موتورهاي جستجو سرعت بالاي بارگذاري وب سايت و نتايج ارائه شده توسط آن است كه گوگل را از ساير موتورهاي جستجو متمايز مي كند

تكنيك هاي طلايي افزايش سرعت سايت

براي اينكه وب سايت شما با سرعت بيشتري بارگذاري شود راهكار هايي وجود دارد كه با انجام آنها سرعت وب سايت شما تا حد چشمگيري افزايش خواهد يافت.

اين راه كارها عبارتند از:

استفاده از سرور هاي اختصاصي

ميزباني وب سايت شما تاثير بسيار زيادي درسرعت وب سايت شما خواهد داشت. بنابراين بهتر است براي وب سايت خود هاستي معتبر با منابع بالا خريداري كنيد تا با آرمش خاطر بيشتري به فعاليت خود ادامه دهيد. هاست معمولي ميان چندين سايت به اشتراك گذاشته مي شوند كه معمولا به دليل اشتراكي بودن منابع سي پي يو و رم سرور بين تعداد زيادي وب سايت، سرعت پاييني دارند و باعث كندي وب سايت خواهد شد.

 

فشرده سازي فايل هاي خروجي سرور

امروزه سرورها اين قابليت را دارند تا خروجي هاي يك سايت را به صورت فشرده به مرورگرها ارسال كنند تا مرورگرها اين خروجي هاي فشرده شده را بخوانند. استفاده از فشرده سازي تاثير بسيار مثبتي در سرعت لود شدن وب سايت خواهد داشت.توصيه مي شود Gzip را بر روي سايت خود فعال سازي نماييد تا خروجي ها از سمت سرور به مرورگر كاربر به صورت فشرده ارسال گردد.

 

منبع: http://niceseo.ir


تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد